برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد
سرخط خبرها

محبوب‌ترین والیبالیست‌های جهان در اینستاگرام| محبوبیت سعید معروف

  • کد خبر: ۷۳۱۳۷
  • ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
محبوب‌ترین والیبالیست‌های جهان در اینستاگرام| محبوبیت سعید معروف
حضور ۲ بازیکن تیم ملی در میان ۶ والیبالیست محبوب دنیا کمابیش یک اتفاق جالب برای والیبال ایران است.
به گزارش شهرآرانیوز، فدراسیون جهانی والیبال، فهرستی از محبوب‌ترین والیبالیست‌های دنیا در اینستاگرام منتشر کرده است. والیبال در سال‌های اخیر به پر‌طرف‌دارترین ورزش ایران بعد از فوتبال تبدیل شده است. درخشش سرو‌قامتان تیم ملی در عرصه‌های مختلف، اقبال عمومی را برای این ورزش در‌پی داشته و حالا والیبال در ایران دارای محبوبیت ویژه‌ای است. در‌این‌بین ستاره‌های نسل طلایی والیبال ایران در افزایش محبوبیت این رشته تأثیر بسزایی داشته‌اند. به‌طور‌قطع یک نمونه از مهم‌ترین آن‌ها، نابغه والیبال ایران و دنیا یعنی سعید معروف بوده است. حالا بسیاری در دنیا والیبال ایران را با پاسور چیره‌دستی به نام سعید معروف می‌شناسند؛ اما معروف در بین ایرانی‌ها نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است.
 
گواه این مسئله هم در گزارش جدید FIVB یا همان فدراسیون جهانی والیبال به‌وضوح قابل مشاهده است. در‌همین ارتباط یک میلیونی‌شدن تعداد دنبال‌کننده‌های یک والیبالیست زن تایلندی به نام نوتسارا تومکوم باعث شده که FIVB در گزارشی به پرطرف‌دارترین ستاره‌های والیبال دنیا در این رسانه اجتماعی بپردازد. در جدول منتشر‌شده از‌سوی فدراسیون جهانی والیبال از سعید معروف با ۱.۹‌میلیون دنبال‌کننده به‌عنوان محبوب‌ترین والیبالیست دنیا نام برده شده است.
 
نکته درخورتوجه اینکه بعد از معروف یک والیبالیست زن فیلیپینی به نام آلیسا والدز با ۱.۳‌دنبال‌کننده در جایگاه بعدی قرار دارد. محبوبیت ستاره‌های والیبال ایران به همین‌جا ختم نمی‌شود، چرا‌که سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران یعنی سید‌محمد موسوی نیز با ۱.۱‌میلیون دنبال‌کننده در جایگاه ششم این فهر‌ست حضور دارد، اما در میان والیبالیست‌های مشهور و غیر ایرانی دنیا نام برونو رزنده، پاسور تیم ملی برزیل در این فهرست قابل مشاهده است؛ جایی که او بعد از معروف و والدز با ۱.۱‌میلیون دنبال‌کننده سومین والیبالیست محبوب دنیا در اینستاگرام محسوب می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->